Cantorclin schoonmaakapp

De innovatieve en resultaatgerichte manier van schoonmaken, registreren van gebouwinformatie en communicatie voor alle betrokken partijen.

  • Logboekfunctie
  • Tijdregistratie
  • Werkplanning
  • Elke ruimte is geregistreerd in de app
  • Inzicht in bezettingsgraad per ruimte
  • Inzage in gebruik

Kortom: echt resultaatgericht schoonmaken

Wat is de Cantorclin schoonmaakapp?

De Schoonmaak app is een uniek realtime schoonmaak- en planningssysteem op basis van het werkelijke gebruik van een gebouw.

Wij gaan pas naar huis als uw gebouw schoon is!

digitaal logboek 1

Hoe werkt de Cantorclin schoonmaakapp?

Digitale logboek functie

Met de digitale logboekfunctie communiceren onze medewerkers met onze klanten over de bijzonderheden. De projectleider heeft realtime inzicht in wat er speelt en signaleert eenvoudig wanneer extra actie van hun kant nodig is.

Zodra onze medewerkers inchecken in het systeem verschijnt er een dashboard waarin de dag- en weekplanning overzichtelijk wordt weergegeven, ook zijn alle aantekeningen uit het logboek gelijk zichtbaar. Zo zien onze medewerkers al in één oogopslag wat er die dag van hun verwacht wordt.

Tijdsregistratie schoonmaakmedewerker

Door in- en uit te checken bij aanvang en aan het eind van de werkdag is een sluitende tijdregistratie gegarandeerd. De Cantorclin Schoonmaakapp registreert exact hoeveel tijd iedere medewerker heeft ingezet.

QR-code

Bij aanvang van het contract maken wij per ruimte een QR-code aan. Als uw pandgebruikers een ruimte betreden scannen zij de QR-code. Hierdoor hebben wij aan het eind van de dag inzage in het gebruik per ruimte. Hierop wordt automatisch een op maat gemaakte dagplanning gemaakt met de uit te voeren handelingen per ruimte. Kortom: een op maat gemaakt schoonprogramma!

Pandgebruikers scannen QR-code bij betreden ruimte t.b.v. registratie gebruik.
Schoonmaakmedewerkers scannen QR-code voor overzicht en planning van werkzaamheden en bijzonderheden

qr-code
qr-code 4

Scan QR-code van de schoon te maken ruimte

Vervolgens scannen zij de QR-codes per ruimte. De medewerkers controleren alle elementen, voeren de aangegeven schoonmaaktaken uit en vinken de werkzaamheden af. Wanneer alle taken van een ruimte zijn afgevinkt, wordt de volgende ruimte ‘vrijgegeven’ in de App.

qr-code 2
qr-code 1

Overzicht dag- en weekplanning na inloggen schoonmaakmedewerker

tijdregistratie
overzicht

Periodieke werkzaamheden

Periodieke werkzaamheden zijn gepland en moeten afgevinkt worden. Zo worden ze niet vergeten en zijn ze goed controleerbaar.

periodieke 1

Klaar?

  • Indien niet alle reguliere schoonmaakraken, periodieke werkzaamheden of opmerkingen uit het logboek zijn afgevinkt krijgt de medewerker een melding.
  • Medewerker kan zich pas uitloggen als alle werkzaamheden en meldingen zijn afgevinkt.

Uitbreidingsmogelijkheden:

  • Toegangscontrole/ -beheer (aanwezigheidsregistratie)
  • Locatiemanagement
  • Boekingssysteem werk- en vergaderruimten enz.
Vrouw met NJOY spray lachend
× Hoe kan ik je helpen?